Sectiunea de help este – in mare parte – un text unitar. Ca un document word, ca un print. Nu are rost sa avem Yii::t(..) in aceste texte de help pentru ca fractioneaza documentul (de help) si pentru ca o sa avem textele astea de help in doua parti distincte: in templates (textele “originale”) si in traduceri ….traducerile. Not nice. In plus, aceste texte vor fi scrise si updatate – aproape sigur – de persoane care nu stiu programare si care nu ar trebui sa fie invatate sa bage apeluri de php in fisiere help.
Asa ca mi-am derogat libertatea de a updata nintel sistemul de help:
Inainte:
/themes/remark/payroll-summary/indexHelp.php
Dupa:
/themes/remark/payroll-summary/indexHelp.php
/themes/remark/payroll-summary/indexHelp_ro.php
/themes/remark/payroll-summary/indexHelp_us.php
Cum functioneaza:
- sistemul va cauta mai intai fisierul de help cu _{$limbaCurenta} si daca il gaseste, il foloseste
- daca nu il gaseste, cauta apoi fisierul fara sufix cu cod de limba
- daca nu gaseste nici pe acesta, afisaza textul default care anunta ca nu exista help pentru sectiune
Improvement: probabil ca vom muta textele de help (im mod automat) in DB insa pana atunci scrie-le asa.
NOTA: o sectiune nu are help (si butonul de help nu este vizibil) cand:
- fie nu exista fisier de help
- fie exista si este gol, sau contine <divclass=”slidePanel-inner”>…</div>